Levi’s maakt een comeback
Dat wij een actueel stuk over het jeansmerk Levi’s voor jullie in petto hebben, vinden wij erg leuk. Op het moment wordt er geen merk meer gehyped dan Levi’s. Dit merk heeft zowel onze generatie, als die van onze ouders, als die van onze opa’s en oma’s overleefd. Zonder dit merk was er vandaag de dag geen blauwe jeans. Het voelt als een comeback, ook al was Levi’s nooit helemaal weg.
Levi Strauss en de blauwe jeans
In 1873 werd Levi Strauss geboren. Ongeveer 144 jaar geleden heeft Levi Strauss ons de blauwe jeans geschonken en daar zijn we hem tot de dag van vandaag erg dankbaar voor. Men denkt vaak dat zijn eerste klanten uit de modebranche komen, maar nee. In tegendeel zelfs, goudzoekers en mijnwerkers hadden in die tijd robuste en kleding nodig voor hun baan. Levi’s werkbroeken met spijkers en dubbele zomen waren perfect voor bij het harde werken, vervolgens werden ze gehyped en zo is de jeans geboren!
Levi’s 501 – de evolutie van een icoon
Geen merk bevindt zich al zo lang in fashion-industrie als Levi’s. De absolute all-time favoriet is de Levi’s 501. Van New York City, tot Londen, tot Amsterdam, niemand verlaat het huis zonder de lievelingsjeans. En het beste aan de jeans is: de jeans staat mannen en vrouwen even goed. Bloggers kleden zich graag van kop tot teen in Levi’s-Kleding. De tijd van het subtiele showen van merken is voorbij. Iedereen mag zien wat voor merk je draagt!
Het is duidelijk: het jeansmerk is terug en beter dan ooit.